fredag 27 maj 2011

Ibland kan det löna sig att klaga!!

Var på frändescrappen förra lördagen som var superrolig :) Mysiga arrangörer och deltagare, god mat och massa pyssel, bättre kan det inte bli! Dock beklagade jag mig över att min Fiskars skärmaskin som är ganska dyr har börjat tappa markeringen till linjalen och utan linjalen är ju maskinen obrukbar i stort sett. Så i söndags bestämde jag mig för att maila fiskars och berätta att deras produkt är kass. Har väntat på e-postsvar hela veckan men min inkorg har gapat tom, i alla fall från dem. Men när jag kom hem idag och gick igenom posten hittade jag en avi och som avsändare stod Fiskars... Dom har skickat mig en ny skärmaskin i en helt ny upplaga, så ja ibland kan det löna sig att klaga :)

Helkass skärmaskin!

Nyare variant som kom med posten idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar