söndag 6 november 2011

Bodysuit

Samtidigt som jag sydde den blåa stjärnklänningen sydde jag en bodysuit till familjens minsta medlem. Använde samma tyg som till klänningen och kanterna är i gammelrosa muddväv, dock svårt att se nyansen på bilderna. Tyg och mönster kommer från stoff & stil. Har varit lite ovän med bodysuiten så den har legat på en hylla i några dagar för när jag hade klämt fast alla knappar med prymtången och skulle prova den något stora bodyn på lillpluttan så lossnade nästan samtliga knappar och jag blev något less! Men idag tog jag fram den igen och bankade fast knapparna med en hammare istället och efter att jag provdragit knapparna ett antal gånger så tror jag nu att dom sitter!


Storasyster tyckte dräkten såg ut som en pyjamas
och jag är benägen att hålla med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar