söndag 22 januari 2012

3000 besökare!

Så har jag haft 3000 besökare i bloggen sedan jag startade den i Mars 2010. Lite skoj att jag råkade titta in här precis när räknaren slog över :) Dock tycker jag ni är dåliga på att säga vilka ni är, ser ju att det finns ett visst intresse för bloggen! Nog om det!

Jahopp, massa tråkigt i veckan! Tänker inte gå in på vad som hänt, nog så jobbigt ändå. Vill bara säga att ni ska ta hand om er där ute, man vet aldrig när ett liv kan släckas och hur fort det kan gå... från en dag till en annan! Det blir begravning på fredag så jag har ägnat helgen åt att sy kläder till tjejerna. Tycker annars att det är lite dystert med svarta kläder på barn, men jag tycker att allt det vita lättar upp. Eventuellt kommer jag göra färgglada applikationer att sätta på när kläderna är färdiganvända för ändamålet!


Klänningen som A ska bära tillsammans med svarta tights. Mönstret är en kombination av en raglantröja och en klänning.. För en gångs skull är jag nöjd med halsringningen! Valde att sätta en mudd istället för ett band och resultatet blev jättebra! Nedtill på klänningen har jag gjort en rullfåll.



Klänning och tights till bebisen. Båda mönstren kommer från Ottobre. Även på denna klänningen har jag gjort rullfåll, det gick av bara farten eftersom kanterna på kråset till byxorna skulle fållas med sådan söm och jag tycker det blir snyggt och dekorativt. Kommer definitiv göra fler av byxorna för dom satt perfekt på E. Samtliga tyger inköpta på Skroten.

4 kommentarer: