onsdag 6 oktober 2010

Funderingar kring bloggen!

Ser i min statistikmätare att jag fått fler läsare.. min undran är då till er läsare, vad vill ni se mer av? Tycker det är lite dåligt med kommentarer men ändå många som är inne och det är så svårt för mig att veta vad ni gillar eller ogillar när ni inte säger något! Många verkar dock vara inne och tittar på virknålsfodralet. Vill ni ha ett mönster, mått osv på fodralet så kan jag fixa det men då krävs att ni talar om det :)

För att muntra upp er läsare kommer jag lotta ut en av mina virkade väskor till den läsare som lämnar en konstruktiv kommentar till vad som gillas mest med bloggen eller vad som ska förekomma mer! Skriv en kommentar senast 10/10

Den kan bli din!

3 kommentarer:

  1. Malin next door! :o)8 oktober 2010 kl. 01:17

    Ok då...får väl sluta smygläsa dårå.. ;o) Jag tycker din blogg är kul att läsa och de är roligt att få se dina fina grejer du åstadkommer. Framförallt inspirerar det till pyssel. Jag som inte kan virka och sticka och sånt har ju inte så mycket nytta av mönster..Däremot så påsarna du vek..Såna fick jag oemotståndlig lust att pyssla ihop till fröknarna lagom till jul! :o)
    Det som jag tycker skulle vara roligt att se lite då och då är precis det du gjorde nu..Utlottningar!! Alla älskar ju att vinna saker..Eller hur!!??
    Så framför utlottningar av allt från garn-nystan, armband till morötter..Fast bara lite då och då...För att hålla spänningen vid liv och inte skämma bort oss läsare! :o)

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny!

    Bara här och kikar runt ibland för att se va DU håller på med =) Har ingen egen blogg men tycker ju mycket om att kolla på alla fina saker som folk lägger ut i sina bloggar. Älskar alla djur du gör!! Dom är jättefina! Ska försöka ta tag i virk och broderiet igen men blir mest papperspyssel som att göra en massa kort m.m Har fått en hel del beställningar plus att jag och Emelie har kommit igång lite med julkorten. Har en julkortsscrapp i Frändefors den 20 november om du är intresserad, brukar va riktigt roligt!! Sist va vi 50 st glada scrappare och många roliga tävlingar med jätte bra priser!!
    Sköt om dig och hälsa familjen!!

    Kram Gerd

    SvaraRadera
  3. Vem vann den fina väskan?? :o)

    SvaraRadera