måndag 11 oktober 2010

Godisbutik :)

En av dotterns favoritlekar är att leka godisbutik :) Hon har haft min pandurokatalog som favoritlektyr i flera månader för i den finns olika satser med godis för egen tillverkning. För några dagar sedan vann jag en auktion på tradera, idag kom försändelsen i brevlådan. I en liten papperspåse låg min lilla stämpel med texten "jag älskar dig", lillan blev helt lyrisk över påsen :) innehållet struntade hon fullständigt i... Oooooh godisbutik utbrast hon :) Hon gick omkring med den jättelänge och samlade små saker i påsen och tillsist fick jag den smarta idén att klippa ut godisbilderna ur pandurokatalogen, klippte även ut lite bilder ur andra tidningar med, tårtor, bullar, glassar mm. Lyckligtvis har jag införskaffat en laminator för länge länge sedan som sällan används och men nu kom den verkligen till användning. Vi laminerade alla härligheter och lillskruttan leker glatt med grejerna till sin godisbutik :)

Mmmmmmmmmmmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar