fredag 8 oktober 2010

Papperspyssel

Har kommit igång lite med papperspysslet igen, kickstartade genom att delta i en stor scrapträff för ett par veckor sedan och det gav mersmak!!

Detta kort knåpade jag ihop på rekordträffen utifrån en skiss som
ingick i en tävling, har tyvärr inte skissen kvar!


Detta kort skapades på min och lillans pysseldag förra helgen,
utifrån denna skiss

Har även testat att göra ett nytt pyssel under veckan, en pimpad konservburk innehållande choklad :) Jag och några till ville muntra upp en person och hon blev så glad för sin lilla present så hon var nära till tårar. Tänk att en liten grej kan betyda så mycket! Idén till burken hittade jag här.
Utan tvekan kommer jag göra fler sådana, jäkligt skoj
och en rolig och enkel grej att ge bort!

2 kommentarer:

  1. Hej igen...Tack för att du delar med dig av din tips och länkar. Burken var ju en jättekul idé...Det blir att storhandla och äta konserver ett tag framöver ;o)

    SvaraRadera
  2. Underbara!! Nu måste ju jag också testa! :) Hmm.. nu blir skrutten jätteglad när vi kommer äta massa bönor på burk. :D Jag gillar när du visar massa bilder på det du pysslar, sen spelar det ingen roll vad det är du har pysslat. Det är variationen som är det härligaste hos dig vännen, så du ska inte känna dig styrd av vad bloggläsarna helst vill se. Ditt liv, ditt pyssel, din kreativitet och lusten som driver dig, det är det du är bäst på!! ;) Puss o kram Fisen

    SvaraRadera