torsdag 11 mars 2010

Jul i Mars :0)

I julas tillverkade jag julklappsetiketter till paketen.

Oj oj oj, nu var det alldeles för länge sedan jag skrev här och allra helst uppdaterade med mitt pyssel! Men jag backar i tiden lite och lägger upp en bild på etiketterna som prydde våra paket i julas.

Ovaler stansade i gräddvit cardstock med Epic Sixmaskinen, dom ovala diesen kommer från Quickutz. Kanterna är stämplade med svirvlar från panduro, även godjulstämpeln kommer från deras sortiment! Stämpeldynan kommer från Versa color och färgen heter pinecone.

För tillfället ligger allt papperspyssel nerpackat för inspirationen är borta.. men så är det med mig :0) Tröttnar efter ett tag och behöver nya utmaningar, hehe. Den kommer komma åter efter en stunds paus!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar