onsdag 24 mars 2010

Påskpyssel!

Vilken härlig dag vi har haft idag, lillan och jag! Vi har varit ute näst intill hela dagen, var inne en stund och åt lunch och sov middag. När vi väntade på att maten skulle bli klar passade vi på att så lite prydnadsgräs, hoppas nu att det växer upp innan påskafton :0)..

Små fingrar sår små små frön

Nu på kvällen har jag hunnit med en hel del.. Tog en promenad till affären förut, när jag gått 150 meter ungefär så kom en sån uppiggande låt på min mp3 spelare så jag fick sån lust att springa, sprang hela vägen till affären!! Åh vad jag älskar våren, det känns så härligt i hela kroppen när det är ljusare på dagarna och varmare i luften. Efter joggingturen packade jag upp lite pysselgrejer, lillan och jag håller på att knåpa ihop påskkort till våra nära och kära! Vår första design som vi gör tillsammans hon och jag!! Lägger upp resultatet här när dom är klara :0)

Soffan full med pyssel


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar